hemma, suck

Jag lever, tro det eller ej. Nu är jag (äntligen?) hemma. Helt segt, längtar tillbaka hela tiden. Pratar med Jennie ungefär varje dag och blir uppdaterad om det senaste skvallret. Men nu ska hon ha besök en vecka så jag ska försöka att inte störa fullt så mycket som tidigare. På fredag åker jag (förhoppningsvis) till Sälen och stannar över hos tvillingarna en vecka eller så. Sen har jag bara en och en halv vecka kvar att slå ihjäl innan jag gör min comeback! Det är alltid fest när jag kommer. Tänkte lägga ut lite roliga bilder på diskmaskinsturer, älgar och skidbackar men jag orkar inte hämta sladden. Får bli lite senare. På fredag åker jag som sagt var till sälen, om jag lyckas få någon bussbiljett imon när kontoret öppnar klockan åtta, vilket betyder att ajg borde sova lite..
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: amina

Hej gumman!Kom du iväg till sälen?Ringer senare idag och förväntar mig en update:D

2008-01-02 @ 09:00:39
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0