Måndag

Idag har varit en nyttig dag. Jag har varit hos tandläkaren, inga hål, jippie! (okej, ett yttepytte som jag inte behöver göra någonting åt så de räknas inte).

Sen vidare till optikern för att fixa linser, usch och fy. Det är helt vidervärdigt att försöka få i och ur dom. Jag kommer få gå upp en halvtimme före alla andra i åre för att hinna med linserna. Illa illa, jag som verkligen behöver min skönhetssömn.

Nu på kvällen har jag bakat bröd. Det tog fyra timmar allt som allt, men det såg till slut ut som ett bageribröd så jag är riktigt nöjd med mig själv. Tror dock inte att jag kommer ha tid med fyra-timmars-bröd i åre. Jag hade egentligen ett fint och trevlig recept som bara skulle jäsa en halvtimme. Men jag lyckades slänga paketet som det stod på. Inte min dag.

Nu ska jag hoppa i säng och drömma mardrömmar om morgondagens lins-procedur..

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: svartpeppar

japp klart jag är. trädet heter tree och görs av ett företag som heter swedese. det kostar från 2000 kr och uppåt till ca 3500 beroende på utförande. typ. så det var dyr inredning på statligt.

2007-11-26 @ 23:22:17
URL: http://svartpeppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0