En dagen-efter-dag

Har precis laddat över lite ny musik till mobilen som jag sitter och lyssnar på. Är helt slut. Det måste ha varit hårt igår kväll. Haha. Tror att denna morgonen var den värsta på hela säsongen. Försov mig medvetet en timme och fick väldigt bråttom sen, men jag hann, såklart. Grejen är den att jag bara drack en öl vid nio och jag gick inte och la mig särskillt sent, halv två typ. Men jag var väl hög på Håkan istället, oj vad vi röjde. Men nattens bravader kändes väldigt avlägsna tillbaka på jobbet i morse. Men nu har jag bara två arbetsdagar kvar, hallelujah moment! Haha.

Fick sms av Anton förut: Kan inte vi baka kladdkaka ikväll? Well... det tackar man ju inte nej till bara sådär=).

Ikväll kommer Karin, lalalala! Fast det blir nog ganska sent för dom kör upp, hoppas jag kan hålla mig vaken så länge, annars får jag powernappa nu. Men det är så segt. Kommer aldrig bli en kladdkaka i så fall. =)

Jag luktar svett (inte så konstigt efter en dag i backen kanske..) borde duscha. Men då måste jag gå ner i källaren. Det är lite jobbigt. Men jag kunde varit ännu svettigare och akut duschnödig om jag åkt dom fyra varven i 2.5 km-slingan som jag tänkt, men det toksnöade (gör de fortfarande) så jag kom fram till att spåren nog skulle vara igensnöade och långsamma så det blev ingen längdåkning för mig idag. Istället tränade och Pernilla inför lördagens uppåkning. Ska bli spännande, jag är lite (men bara lite) nervös. Men kommer vara mkt nervös när jag väl står där i backen.. Nu ska jag leta runt (läs: ringa) efter Anton och se hur kvällens plan ser ut. Adjö

På måndag är det visst nån som är tillbaka..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0