Fortfarande ingen middag

Nepp, jag har fortfarnade inte fått i mig någon mat. (Men nu står den iaf i ugnen, ett bra tecken.)När jag väl pallrat mig upp ur sängen och ut till Anton hade dom precis börjat kolla på Lords of Dogtown och det kan man ju inte missa så där hamnade jag till slut. Den är ganska stark i slutet. Iaf för mig. Jag har funderat lite på det där. Sid har alltid varit min favorit, sämst på att skejta (som jag med all säkerhet kommer vara i sommar) och går bort i hjärncancer (känns fortfarande konstigt att säga) men när jag såg filmen första gången hade inget av det med mig att göra men nu känns det så självklart. Jag ska lära mig i sommar. Jag ska det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0