Fortfarande sol

Det har varit sol hela dagen här i Åre, jag och Anton har gått på byn lite i vårvädret. Jag köpte en klänning till någon av somrarnas studenter och Anton en skjorta medan Totte lekte i Bräcke. Nu vill jag gå ut igen men det är ingen som vill följa med så jag lär väl få sitta kvar här i soffan och kolla på that 70's show idag också. 
Köttfärs och potatismos är underskattat.
Imorn är det sommarfest men är inte säker på att någon från 204an kommer dyka upp, men det är så det kan bli ibland. Jag behöver städa på Kläppen också. Alldeles för segt för att jag kommer orka men antar att jag måste.
Var på banken också, men självklart råkade det vara valborsmässoafton idag så dom stängde ett. Då var inte jag där direkt. Jaja. Adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0