Gonatt snart

Det blev middag trots allt. Två omgångar men vi åt bara upp en så det blev lite över, kommer bli god frukost imorn. Jag försöker ju sluta med fil/flingor/sylt eftersom det är oekonomiskt och så blir jag hungrig så snabbt igen, men gröt är verkligen ingen favorit. I morse tog de så lång tid att äta att jag inte hann macka vilket gjorde att jag blev hungrig och grinig lagom till stjärn-lektionen ändå. Wunderbaum.
Har precis kollat igenom Blue Tomato-tidningen som Anton glömde på mitt rum och hittade alldeles för många väskor, bikinis, shorts och tröjor som jag bara måste ha. Not. Men ändå, blev shopping och sommarsugen. Men det kommer det kommer. Lekte med antons fjärrstyrda helikopter, tokroligt, måste ha en egen. Men sen krashade han med kylskåpet så nu är hans skatt lite deformerad. Hoppas den går att laga.
Skulle även skriva en debattartikel, den blev väldigt oseriös på ett väldigt seriöst sätt, typiskt Tove och Anton som pluggar tillsammans.
Nu blir det sova för mig. Ojdå, någon som ringde fel, spännande. Är alltid så sugen på att fortsätta prata bara för att man kan=). Sova. Adjö. Saknar dig alldeles för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0