Good morning

Så var det torsdag igen. Dagen till ära har jag mina skabbigaste långkalsonger, dom vita från jobbet, hur dum får man vara när man beställer vita underställ? Man kan ju gissa hur dom såg ut efter inte särskillt lång stund...hmm..
Idag är sista dagen med  vuxenlektioner och imorn är det mer eller mindre helg, jippie!! Har längtat, den här veckan har varit så tråkig. I tege utan någon kandidat att äta på tegetornet med. kanske ska göra det idag, bara för att jag kan ungefär. Har ingen färdig matlåda och är sjukt sugen på pizza.. Till kvällsmat blir det tjockpannkaka med Anton och Malin (som förövrigt gick till jobbet idag, det är hurtigt, 9 km) Jag ska också bli duktig och börja göra sånt. Imorgon kanske. Nu får jag nog bestämt skynda mig, Wille hämtar mig om en halvtimme och frukost står på schemat. Ha en lugn dag. Adjö

Kommentarer
Postat av: Markus T

God morgon!
äh, man ser ju ändå inte långkalsongerna! ;) eller? :p
vad jobbar du med?

ha en bra dag!

2008-04-03 @ 08:01:20
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0