Min Freeride-debut

Idag skulle jag göra min Freeride-debut i parken i tusenmetern. Inledde dagen på dance floor-boxen i gröna linjen genom att få innerskida, lägga mig på boxen, glida sista biten, ramla av och när allt känns som om det verkligen inte kan bli värre men då borrar så klart skidan ner sig i snön så djupt att jag inte kan dra upp den när jag ligger ner, istället får jag ta av mig skidan och dra loss den ur snön, skål. Och självklart stod det ett gäng världsvana snowboardåkare och tittade på. Jag borde verkligen inte bry mig men jag gör det ändå.

Sen övertalade Anton mig att hoppa röda, men det såg så stort ut att jag blev alldeles skräckslagen så jag bromsade lite för mycket och tokplattade så jag slog knäet i hakan och krashade. Så jag blev arg. Avslutade med ett åk i gröna bara för att boosta mitt självförtroende lite..

Jag hoppas på mer tur imorn. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0