Om man skulle vara lite effektiv...

Sitter på mitt rutiga täcke på min säng i mitt rum och verkligen stinker fotsvett. Tur att jag är ensam för det är snudd på att man blir förgiftad.. Funderar på om jag ska vara effektiv ikväll. Det som står på att-göra-listan är duscha, skriva en debattartikel, sluta äta av kladdkakan i kylen, äta middag istället och slutligen fundera över om jag ska gå på soundtrack of our lives på bygget ikväll. Om jag skyndar mig hinner jag iaf duscha och börja på artikeln innan Malin kommer hem från jobbet. Hoppas att hon inte vill till bygget för i så fall kommer jag följa med, haha.

Älskling låt oss mysa sommaren vidare, jag vill bada med dig i en vattenspridare..

Imorn vankas det grillfest på Kläppen! Härligt mysigt. Jag har köttbullar i frysen, öl påväg hem och ketchup på mitt rum så det är bara korvbröd som behöver fixas men det kan ju inte vara alltför svårt. Matboden finns ju alltid om det skulle knipa. Borde städa mitt rum också. Men det kommer jag helt enkelt inte hinna, så lätt är  det. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska bara ta ett glas vatten först...

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0