Risigt Kläppen

Igår ringde Anton mig från Kläppen när han var där och städade, det vankades stormöte på Kläppen som ledningen kallat till för att det såg så svinigt ut överallt. Sagt och gjort, möte blev det. Dom som kom dit var inte särskillt glada och uttryckte sig i termer som Det här är såklart alldeles oacceptabelt och vi fick 24 timmar på oss att åtgärda det hela, om det inte vart städat skulle en städfirma som vi får betala kopplas in. Jippie. Jag och Malin åkte och pantade och sen åkte vi hem så jag hoppas det är fint där nu. Pallar inte å lägga pengar på sånt som andra ligger bakom, har ju inte bott på kläppen på nästan två veckor. Men men, orkar inte tänka på det mer nu. Ska försöka åka dit snart å städa ut mig så jag inte behöver åka dit mer. Känner knappt att jag behöver säga hej då till folk, har varit så seg stämning där på slutet.

I morse va Malin borta i två timmar för å fixa lite saker. Sen kom hon tillbaka och sa att hon ska flytta härifrån idag, så segt. Men men, jag känner att jag skulle kunna göra samma sak. Men vi återstående 204bor har kommit fram till att vi inte skulle ha så mycke roligare hemma, så vi stannar som planerat.

Idag har jag och Malin även bakat chokladbollar, det blev en hel pyramid, det har jag aldrig lyckats med innan=). Under tiden låg Totte och sov i soffan och Anton umgicks med sin dator, vi tjejer känner att killarna här är så sociala, haha=).


image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0