Segare än segast

Satte mig i min säng för en timme sen för att bara koppla av lite innan det skulle bli middag dusch och städning av mitt rum (äntligen!) och jag sitter fortfarnade kvar. Köpte en påse chips på ica för att jag var så toksugen men det höll (som tur var) inte i sig så lite så jag har väldigt mycket chips kvar. Kan funka imorn också. Köpte även kaktus-bubbelvatten kände att jag verkligen behövde de. I övrigt kom jag bara till insikt med en sak på ica, jag ska (typ) aldrig mer köpa apelsiner. Fyra stycken för trettio kronor, det är faktiskt dyrare än pressbyrån. Men så bor jag i en förort till Stockholm också.

På jobbet i morse upptäckte jag att en av mina elever hade hyrt sina skidor i tottes affär snö och sjö och när jag pratade med mamman så visade de sig att hon var barndomskompis med ägaren, världen är liten. Det är många skåningar denna veckan. Jobbar bara till lunch denna veckan, väldigt skönt. Så imorn ska jag och Pernilla ut och öva svängar med David som coach inför uppåkningen på lördag. Idag efter jobbet höll jag på med väldigt hemliga operationer i By-huset.

Nu ska jag verkligen försöka laga mat. Det blir finmiddag idag. (Har ätit köttbullar i fyra dagar och hunnit tröttna). Kyckling med mozarella och soltorkade tomater och pommes till. Blir nog ingen sås om inte anton har turkisk youghurt. Det har han iof alltid. Har lovat att laga middag och matlåda till honom om han kör mig till jobbet imorn och på torsdag=). (Han jobbar i tege å jag duved så det är faktiskt väldigt snällt från hans sida.) NU ska jag gå upp ur sängen. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0