skön inställning och säsongens vurpa

Kom till vuxenlektionen igår och upptäckte att en av eleverna hade hjälm, vilket hon inte haft de tidigare dagarna, så jag var tvungen att kommentera det, svaret blev: Jo men jag hörde att det skulle bli regn och då kändes hjälm som det bästa alternativet, för att, du vet, inte bli blöt... Hel klockrent. Och om man bara har hjälmen som regnskydd så gör det ju fkatiskt inget att den är lite stor...

Lyckades även med säsongens första liftfall, hann åka ungefär fyra meter i gunnilliften innan jag körde på en kvist en aning okoncentrerat och föll som en fura, landade på ankaret och belönades med ett härligt stort blåmärke som sticker ut en bit. Jippie!

Karin kommer!!!!

Kommentarer
Postat av: Markus T

hehehe, klockren ursäkt för att ha hjälm ;p

hehe :) men tycker du ska vara glad iaf för att ni får de gratis. de har inte jag fått :p
jag var bland annat uppe i lofsdalen 20-30mars. och sedan har jag varit uppe lite mer oxå under säsongen. varit uppe o jobbat som skidlärare :)

har du jobbat länge som skidlärare?

2008-04-04 @ 10:56:15
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Bror

Kanin :)- när kommer hon upp?

2008-04-04 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0