Regnigt Torekov och pallmissarklubben fortsätter

Johan och Totte följde den svenska OS-trenden och placerade sig precis utanför pallen i dagens golftävling, en sjunde plats slutade det hela på, av fyrtio tävlande. Jag är ju sjukt imponerad och jättestolt, men det är ju bara jag och här i bilen har bitterheten lägrat sig, haha. Men det är bara att komma igen och bli bättre, något pallplatsgubbarna inte kommer göra för dom har precis pikat sin karriär.
I övrigt har dagen präglats av regn regn regn. Precis hela dagen har det regnat, riktigt deprimerande. Jag har roat mig med OS på tv (oväntat) och och städat huset. Inte kul men slutstäd går inte att slippa undan. Nu är vi påväg hem i Johans Toyota, min nya favoritbil, den går på el under 50 km/h och låter ingenting, helt underbart. Ikväll tror jag att det lutar åt film med Jocke. Något att se fram emot!
Kan även tipsa om att Aminas (aminatheresa.blogg.se) USA-äventyr börjar dra igång på riktigt för jag tror bestämt att hon har gått och blivit college-student. Jag blir ritkigt sugen jag också. Men snön drar längsta strået.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0