Alla hjärtans dag-hjärtan, mysig middag och Moneybrother

Dagen började bra. Snöbolls-Valter ramlade och tappade andan så läpparna blev blå. Kunde gått dåligt. Idag kom de fyra eller fem busslaster med folk till Duved och Linbanan va fortfarande trasig. Kaos. Tur att skidskolan går före i kön. Pistörerna sprang omkring i backen och delade ut alla hjärtans dag-godishjärtan. Mysigt. På eftermiddagen hade vi Milko Ski Challenge med parallellslalom i Torpbacken. Jag vann över praktikant-Jacob och va nöjd resten av dagen. Kom hem till dukat bord och alla hjärtans dag-middag. Härlig lyx. Det blev till o med lunchlåda över så det blir lyx imorn också. Sen stänge vi in oss på rummet och lyssnade på musik. Jag va nära å kläcka ur mig "den här känner jag igen" när stairway to heaven började men lyckades hålla tyst. Tur för mig. Fick sms av Anders idag. Han åker hem idag. Alldeles rätt beslut. Tänker på er. Ikväll spelar Moneybrother på Bygget och jag är riktigt sugen men det kostar en massa. I vilket fall är det dags för en dusch efter dagens flängande i backen. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0