Chokeladepodding och Seven Sunny Days

Sitter i soffan och väntar på att Seven Sunny Days ska startas. Brevid får killarna en lektion i alpinismbindningar, väääldigt spännande. Första lektionen var helt värdelös. Blev så deppig att jag började skicka tyck-synd-om-mig-sms när jag åkte lift. Tur att jag bara har två dagar kvar med dom. Men jag får betalt, det är det som sporrar. Haha. Idag har jag faktiskt jobbat 7,75 timmar=). Kom hem från jobbet och Totte hade lagat mat till mig, kyckling klyftpotatis och beanaissås. Alldeles alldeles underbart. Jag och Hannes skulle egentligen ha åkt iväg på PF inför uppåkningen steg 2 med Nina men vi insåg att vi inte orkade. Istället blev det häng i soffan. Nu ska vi kolla på SSD och äta chokladpudding, wunderbauwn! Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0