it's a beautiful day

Sitter i köket och käkar frukost. Pesto-mikro-mackor. Det är strålande sol, vindstilla och lite för kallt. Men vackrare frukostutsikt får man leta efter. Mackorna var inte så goda och idag kommer Sebbe. Får bli lite möss-session snart. Idag har jag skiddejt med Anders. Hade tänkt åka i Åre för alla liftar man ser härifrån verkar gå. Men efter gårdagens incident är mina skidor i Duved så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Funderar på att fjäska med han i rum 5, som förresten (hur är jag väldigt nyfiken på) fick till ett litet hemsläp igårkväll. Allt händer på Kläppen=). Nu dör snart batteriet och jag ska ut i en snödriva. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0