skidsöndag

Det blev skidor under fötterna tillslut även idag. Åkte Bräcke med Kim. Röda linjen gick hur bra som helst men när vi sen åkte över till gröna i rödkullen för skojsskull over skjutade jag alldeles för mycket och tokdök. Haha, det är så det ska vara. Kommer få ett fint blåmärke på höften. Sen bar det av till station för att hämta ut vinnarkameran som skulle kunna varit gjord av plast, haha hmm. Vidare ner på Ica och sen var resten av månadens pengar slut utan att jag hade köpt choklad, så det får jag iaf vara nöjd med. Snackade med TvillingAnna sen, härligt härligt. Var alldeles för länge sen senast men så länge får det inte dröja till nästa gång. Mamma och pappa hade varit uppe i helgen så allt verkade vara bra förutom att hon gått och blivit sjuk. Men jag gjorde henne lite piggare. Nu verkar det luta åt bastu fast jag är tokhungrig (ingen lunch) och borde egentligen käka. Men det får vänta. Pallar inte laga mat alldeles själv. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0