Alternativ frukost i Åre

Något av det smarrigaste med att bo själv är att ingen lägger sig i vad man käkar, om man håller sig till sin egen mat vill säga. Så dagen frukost blev det något otippade alternativet pasta med pesto. Men dom som känner mig vet att det är det bästa jag vet när jag ska laga själv, annars toppar självklart potatis=).

På dagens schema står uppackning och städning av rummet men även städning av resten av kläppenhuset. Får se när jag blir klar med det, någon gång nästa vecka förmodligen. Jag skulle egentligen ha gått upp tidigt och satt igång men jag råkade försova mig, stackars mig. Nu är det alpint på tv som jag skulle vilja se, men icke. Kanske kan slita mig till andra åket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0