Bloggtips para mañana

Bloggarna jag följer just nu:

www.theflyingdutchmen89.blogspot.com - Min granne Sebbe här i Åre, är för tillfället hemma i Tranås men kommer tillbaka upp 2 februari, då ska det bli åka av!

image55


www.aminatheresa.blogg.se - Amina om hur det är att vara sambo och 18 (förlåt 19) i en ny stad. Snart au-pair i en ny världsdel.

image56

www.barbados08.blogspot.com - En av sveriges bästa surffotografer är på Barbados och lirar runt med tottes bror & co. Får inte missas. Min favoritbild är den med den lilla killen som står vid vattenbrynet med en bräda under armen. (Insane southpoint)


image57


Go läsning och god kul!


Kommentarer
Postat av: Amina

haha vilket ära:Dförväntar mig att mina besökare stiger med 2pers idag då:Phah skojja bara....Så du kom ihåg bilden!Värsta bilden någonsin, men ibland får man bjuda på sig själv...Hur har du det gumman?verkar ha det underbart där uppe!saknar dig

2008-01-20 @ 16:10:02
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0