Bror på Bräda i Backen

Idag var vi ute och åkte, jag och bror. De har toksnöat flera dagar så det är bara snö snö snö överallt. I backen, utanför backen, innanför jackan (hade glömt snölåset hemma), och innanför alla andra kläder också. Men roligt va det. Fikade uppe på platån, lyckades beställa in dom äckliga chokladbollarna som jag visste va äckliga men bara hade glömt av, måste komma ihåg att inte göra det igen. Tog bussen hem, käkade lax (fisk för första gången i åre(!)) med pesto innan bror skulle åka hem. Hade lyckats med en stor miss när jag bokade hans biljett för några veckor sen för jag hade tydligen bokat en för morgondagen men som tur var fanns det någon plats kvar så han kom hem ändå. Skönt för mig. Tog en sväng in till ica också, big misstake. Det kom studenter idag, så det var en massa folk i affären, inga korgar till mig och schweitzernöt-chokladen var slut. Har bastat lite ikväll och sett på tv, segt och lugnt passar utmärkt när man är lite sjuk. Tänkte sova nu. Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0