färdig!


image44



Nu har jag städat klart! Totalt har det tagit fyra timmar. Vi bor i ett stort hus, haha.. Nu är jag helt galet trött och har ont i ryggen för henry var lite kort så jag fick böja mig ner hela tiden.

Idag är det bytesdag för studentveckorna = en massa fynd för stugvärdarna = mat till oss = tacokväll. Tjejerna kom hem med en sopsäck och tre papperskassar med mat, mest tacoskal så vi kommer kunna käka tacos resten av säsongen. Även ett grymt stort paket pulvermos och flera paket knäckebröd.

Nu verkar det vara jage och allmänt krig på alla våningar för det låter en massa och alla skriker.. Precis som det ska vara.

Ikväll blir det som sagt var taco och sen lite bastu som belöning för mig själv!


image42               image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0