färdigstädat rum

Nu har jag även lyckats städa klart rummet. Mäkta imponerad av mig själv. Det enda jag inte hunnit med idag är ett storkok av korv stroganoff, men vem vet, jag kanske får ett ryck lite senare.
För ett litet tag var min kamera puts väck och jag helt förstörd. Började till o med överväga om någon stulit den även om jag vet att jag är ungefär den enda som varit här hela dagen. Hmm, naiv? Jajemen. Sen kom jag på att jag hade hängt den på en krok bakom jackorna, smart Tove. Nu låter det som om maten är på väg att eventuellt börja lagas. Jag är väldigt väldigt hungrig så det är välkommet. Men vi är ju cirkus tjugo som ska käka så det lär väl ta ett tag. Jag får knapra morrötter under tiden. Skickar med det utlovade bildbeviset på mitt fina rum. Observera dom snygga SkiStarlakanen som vi fick i julklapp=). Nehe, infoga bilder grejen vill inte vara med. Gör ett nytt försök senare.

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0