första praktikardagen

Idag var min första dag på "jobbet", inte för att jag får betalt men jag har mina jobbkläder och ser ut som en riktig skitskolelärare. Hoppade första lektionen och åkte med Lelle till rödkulle och hämtade lite saker istället. Fick bland annat ut min bräda! Den är så snygg så jag vill äta upp den=). Förmiddagslektionen blev sex stycken svängare tillsammans med Wille. Några var sjukt jobbiga och uppkäftiga, ville bara åka störtlopp hela tiden. Suck. Sen lunch och vidare ut i backen med level 2 vuxna innan dagen var slut. Jag var sjukt seg så det var skönt med lite mjukstart.
Sen åkte jag och totte till järnaffären och handlade en ljusgardin som sitter på väggen på rummet nu. Passar väldigt bra.  Sen vidare till ica, där hittade vi kyckilng, toves kyckling=), haha! Till middag lagade jag renskav, satsigt värre men kände att det bara har varit skitmat sen jag kom så idag fick det bli något seriöst. Nu är det nog eventuellt middagssovning som kommer fortsätta med kvällssovning och nattsovning som gäller. Är lite trött efter gårdagen.. God kul.


image63
Toves kycklingfilé!


image64
Ljusslingan på mitt rum=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0