gothenburg otra vez

Ett litet kort stopp här hemma för ompackning, shopping och mat man slipper laga själv. Åt iof en grymt god icke-tove-gjord lasagne igår. Den påminde mig om mamma. >Jag ska minnas dina drömmar, jag behåller dina viljor.<

Lyssnar på Warning Sing. Gråtvarning. 'Cause the truth is, I miss you. So.

Fick åre(t)s coolaste pryl av en viss smarrig person när jag var i Lund. Stöt- och fukttåliga högtalare till mobilen. Ser ni skutan? Ser ni mig högst upp? Hör ni musiken? Ojoj vilken vinter det kommer bli. Haha.
Hade egentligen tänkt lägga upp en bild men jag orkar inte koppla in kameran och ha mig och den finns knappt på internet för den offentliggjordes så sen som i måndags. Lyx för mig=).

Imorgon blir det en sväng till stan innan lite lunch med Lucian och systersonen sen till polisen för att hämta pass och id-kort, yes! Sen bara måste jag alldeles absolut packa och städa mitt rum. Det börjar dra ihop sig.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0