Hemma en gång till

Känner att jag inte är jätteduktig på det här. Det blir inte riktigt av, men jag skyller på att jag inte hade någon dator i Sälen. Imorgon ska jag ut på staden och köpa mig ett bredband så att det funkar alldeles lagom tills jag åker upp till mitt paradis igen, bara 11 dagar kvar. Längtar.
Pratade med Åre tidigare idag, haha, det verkar gå vilt till. Jag har dock lyckats bli bestulen på mina gamla pistskidor på nyår. Hade lämnat dom i norr men det var tydligen någon annan som tycktes sig behöva dom bättre. Illa för mig.
Sitter kvar här vi datorn även om det är alldeles för sent, bara för att kunna lyssna på min nya favorit, alla tider, Frida Sundemo. Kolla in henne på http://www.allears.se/MyPage.aspx?id=eef34aba-963d-445d-a32e-97886887c1a7 , grymmt underbar!


Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in och säger hej...

2008-01-06 @ 01:08:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0