Lund!

Igår 12.37 på pricken anlände jag till Lund. Det regnade så de var väl inte optimalt att strosa runt på stan men eftersom jag bar omkring på lunds största tygväska så lär ju varenda butiksgubbe ha trott att jag skulle snatta så jag vågade inte gå in i någon affär. Istället satte jag siktet mot ett mysigt fik, Lund är ju trots allt en studentstad, de borde krylla av mysiga fik, men icke. Jag gick omkring och letade så länge att kusin hann sluta skolan och ringa efter mig. Istället trycktes min väska in i hennes skåp och sen visade hon vägen till Ebbas, precis ett sånt fik som jag hade letat efter.

Sen hittade jag en garnaffär som jag gick loss på och köpte alldeles för mycket för min ekonomis bästa. Men oj vilka fina mössor vi gjorde när vi kom hem. Sebbe, jag har gjort klart min sjunde nu så släng dig ner för susarebäcken=). OCH en jättejobbig men väldigt fin halsduk. Tänkte lägga upp bilderna under mössor men i förrgår var min dator arg.

Köpte även en sladd igår så nu kan jag koppla in iPoden till stereon så nu dukar hela kusins hus av mina mysiga låtar.

Funderar på att duscha och pallra mig ner till stan. Eftersom jag är i Lund borde jag verkligen kunna gå ner men jag har ju ont i foten. Haha. Bussen nästa!

Ikväll ska vi kanske göra Malmö. Hade varit riktigt roligt, jag lider av danssjukan och måste dansa av mig lite, helst nu. Vardagsrummet ligger farligt till. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0