sista för idag

Har precis lagat sex portioner korvstroganof som står på altanen och väntar på att kallna lite så att jag kan stoppa in påsarna i frysen med samvetet i behåll. Jag märkte aldrig när alla gick och la sig, plötsligt va hela huset helt dött. Det är så det kan gå ibland. Tur att jag träffar dom imorn igen=).

Mañana är det backen som gäller. Tänkte åka lite skidor med Emil på morgonen innan tjejerna orkar upp och sen när dom kommer tänkte jag försöka fjäska till mig en bräda så jag kan träna lite. Min är fortfarnade restad så de känns lite segt. Den är ju så snygg=). På kvällen blir det kvällsåkning med Olov innan PJ kommer och vänder upp-och-ner på stället, haha;).

Nu ska jag se till att jag inte glömmer korven ute innan jag får min skönhetssömn. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0