Vilken underbar dag!

Fem minus, vindstilla, strålande sol och nypuder. Säsongens hittills bästa dag. Började tidigt med några brännåk med Mats i Hamre och åkte sen vidare med Anton till Tege. Vi drog direkt bort till Fjällvallen och ut i lössnön, helt stört. Så underbart. Vi konstaterade att det var tillräckligt fint för att bli sentimental:).
Fortsatte dagen med att ta mig lite vatten över huvudet när jag knyckte till mig en bräda av Olov och begav mig upp i liften igen. Det var lika svårt som senast för två år sen. Men jag ramlade iaf aldrig i liften så jag var nöjd. Åkte två åk i solen och sen va jag alldeles slut. Då blev det Skidåkarbuffé på tornet, käkade tills jag rullade ut. Pizza i stora lass, fett är bra när man åker skidor.
Sen tog jag och Emil fyrhjulingen tillbaka till Duved eftersom Englandsliften var paj. Jag trodde att jag skulle ramla av och dö ungefär hela vägen, ett äventyr helt klart. Sen var det barnavslutning och Wille var den spinkiga kussan.
Nu är jag äntligen hemma, överväger att sova lite innan Olov kommer hem från jobbet för då ska vi ut och kvällsåka i Olympia. Jag har det alldeles för bra=). God kul.

image45


image46


image47
Jag sitter och vilar i mina snygga matchande boots.


image48
Jag sitter och väntar på Emil på fyrhjulingen.


image49
Emil gör en smiley i vallen brevid barnbacken.


image50
Hela kollegiet står uppställt för lite dragkamp.


image51
Den spinkiga kussan kramar barnen.

Kommentarer
Postat av: bror

Du har det FÖÖÖÖR BRA! fy för dig

2008-01-21 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0