Yesterday

Japp bror, jag har det FÖÖÖÖR bra. Men du kommer ju på lördag så då blir det om möjligt ännu bättre. Vi ska ha det så mysigt så=).

Igår va det superkallt. 22 minus. Illa illa. Dagen började halv åtta i backen med interutbildning på skidor. Vi åkte kortsväng i mörkret. Sen va jag med på Tottes snögubbslektion. I gruppen hade jag en namne (!) som var 5 år och avgudade mig. Haha. Hon tyckte skidor var tråkigt och ville mest rulla ner för backen. Men det funkade det med. Sen tillbaka till dom tykna svängarna som, tro det eller ej, faktiskt hade lugnat sig lite. Sen tog jag ledigt på eftermiddagen och åkte med Emil, Wille och Totte. Vi åkte en massa park och jag lyckades faktiskt att inte landa platt, och jag var inte lika rädd som senast=). Några dagar till i parken sen släpper det, men knäna strejkar så jag tror att jag får vänta till nästa vecka med. Kommer bergis inte orka vänta längre än till imorgon. Haha.

På kvällen var det tisdag vilket betyder fest. Vi hade förfest här hemma, skitkul och alldeles perfekt, inte för mycket inte för lite. Alla hade galet kul och vi dansade omkring i våra nitar=). Sen skulle vi till bygget men på parkeringen konstaterade jag Olov och Totte att vi inte orkade köa så länge i 25 minus så vi tog en taxi hem efter att Totte nästan hade lyckats fastna på riktigt med tungan i en kedja som han dumt nog skulle slicka på. Det är inte lätt att vara full. Men en kul kväll var det absolut! God kul.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; florennz.blogg.se/1201076167__23...januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 19:46:34
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: bror

Haha ja nu kommer jag, men.. 22 minus ^o)
får bli mycket kläder åter de som. Efter allt läsande om parker har jag bestämt mig för att få se dig i parken. Måste nog hyra bräda en dag iaf.
Du kan få fixa till min mössa om du har någon plan på hur de skulle kunna gå till för den blir bara större och större, jag gissar på fästningen.

Nykterist javisst på dig sis

2008-01-23 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0