Bettan-kväll

Det blev ännu en Kusin-dag, delikat, haha. Sprang hemifrån vid halv fyra med lunch till bettan, åt lunch och sen hängde jag på hennes jobb hela eftermiddagen. Det slutade med att jag själv har fått jobb! Jag ska vara barnaktivitetsledare! I och för sig bara två dagar än så länge, men ändå, jag har något att se fram emot! Sen blev det middag och Ace Ventura innan jag ramlade in på en kvällsdrink hos Sesse på väg hem. En lyckad dag även om en unge kläckte ur sig "jag tycker att du borde gå hem och göra vid ditt hår". För det första, hur många åttaåringar säger "göra vid ditt hår"?! För det andra, säger man verkligen så till någon man just träffat? För det tredje, bettans hår var way much värre än mitt och jag hade ändå hoppat studsmatta..  Men men, jag ska inte vara bitter för det, för ibland är åttaåringa smartare än oss oss gamlingar, för som sagt, självberöm smakar illa i mun...

Kommentarer
Postat av: Amina

GRATTTTTTTTIS!!!!!!!!!!!

Stora flickan nu:D



Saknar dig redsn!

hoppas nu du får en underbar födelsedag

grattis!

2008-07-02 @ 15:36:56
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0