en trevlig måndag

Idag hae jag haft det bra. Hade jordens sovmorgon med tillhörande långlunch, det tog ett tag innan jag insåg att jag läst ettan två gånger i brist på annat. Sedan begav jag mig in till den stora staden och träffade Lotten och Maria. Vi tintin-fikade och åt kycklingbaguetter med curry-majo såklart. Gick lite på stan innan jag fick skynda hem, hann med en sväng till kyrkogården för att vattna också.
Middag blev det med alla utom Anton på Portofino i Nya Varvet, riktigt bra grejer och jag kan knappt vänta tills jag får äta där nästa gång. Sen åkte alla på sitt håll utom jag och pappa som hamnade på Hard Rock och tittade på fotbollen och drack öl, en riktigt far och dotterkväll, hur mysigt som helst. Så borde jag göra oftare när jag är hemma, eller så borde jag bara vara hemma oftare, kan tolkas lite som man vill.

Så ringde Inna också, smarrigt värre. Hon har flyttat och är inte långt bort nu så jag ska åka dit och hälsa på. Och jag har en bild på huset så jag kommer garanterat hitta=). Imorn åker jag tillbaka till Skåne och hamnar i Lund, inte helt klart var jag sover bara, finns en risk att jag ska ut mitt i alltihop också, men får se. Antar att jag inte riktigt vet förrän jag är vaknar på torsdag, men så är mitt liv just nu och det är bara att gilla läget.

Adjö från ett nöjt och barnsligt troll (man kan få va de ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0