varmt, svettigt och i behov av en dusch

jag förstår inte varför jag sitter inne. det är sol ute, efter två dagars regnande, jag bort springa omkring i gräset och vara lycklig, jag som hatar regn. men nu sitter jag alltså inne istället, av anledningen att det var väldigt svettigt ute. jag skulle kanske vilja åka och bada. totte har varit iväg för golf i över fem timmar så jag börjar bli lite uttråkad, för att inte säga mycket. men men, jag får låt honom hållas denna veckan. för efter onsdag nästa vecka lär det ju inte bli någon golf på ett par veckor, eller två.
vi ska inte till peace &love, jag är väldigt nöjd med det. för det betyder att jag kanske har en chans att träffa amina mer än fem minuter (vilket jag absolut tänker kräva att få göra förstårs), jag är hemma på kusins födelsedag och kan partaja, jag behöver inte packa på midsommar och bege mig iväg dagen efter. och jag kanske kanske kan slänga mig upp till gbg på förmiddagen av kusins födelsedag för att hinna lite nk-rea, jag vet att det låter väldigt knäppt, men dom som känner mig förstår.

idag tror jag att man kan förvänta sig en bra andramatch till kvällen. holland-frankrike. ska bli ett nöje. om jag nu får se den, man vet aldrig vad som händer i skåne. jag funderar faktiskt på att duscha. jag har nämligen inte tvättat håret på... får se.. fyra eller fem dagar. jag kan dock lugna med att jag har duschat övriga kroppen. har bara varit lite lat.

nu lät de som om någon kom hem. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0