Broken och hundvakt

Någon dum idiot har lagt en Hänt-Bild tidning på toa så jag kan inte ens borsta tänderna utan att fastna läsandes en tidning jag egentligen inte bryr mig ett dugg om, kanske är det jag som är en dum idiot..
Amina åkte igår. Sjukt. sjukt. sjukt. Shit vad jag saknar dig. Men kommer ju i sommar!
Nu har totte åkt hem. Tomt. Femton timmars tågresa, sjuk. Inte helt underbart. Men kan tänka att det är skönt att vara hemma, inte alltid gött att ha mig rännandes när man är magsjuk, finns viss risk att jag var smittan också.. Lite dåligt samvete, men men, lätt att vara efterklok.
Karin kanske kommer hit! Älskade kanin. Bara det fixas Sigge-vakt. Så jag håller tummarna jättemycket.
Har just kommit hem från en middag på Broken med familjen som åker hem imorn. Har varit kul att ha dom på besök även om jag inte känner mig som världens bästa dotter eftersom jag mest har flängt runt med jobb och Totte, men vem orkar vara världens bästa dotter egentligen..
Blev arg förut. Hade ställt mina skidor i hallen och det "får" man egentligen inte har någon kommit på i förra veckan, så när jag tio minuter senare kom tillbaka för att ställa ner dom i skidboden hade någon slängt ut dom i snön. Sånt gör mig arg. Att dom gör de bara för att dom kan.
Har köpt nya glajjor idag. Slutet av Mars, det var på tiden. Haha.
Tänkte försöka sova lite. Är sjuktligt trött. Vet inte riktigt vad det är med mig men så kan det vara. För mycket civil skidåkning eller något annat ohälsosamt.
Till sist till Totte: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.
Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0