en farlig deal

Det blev inte så mycket vilodag av det hela, det lilla skidäventyret slutade med en tvåtimmarstur fram och tillbaka till holiday. Det är nog mer än sex kilometer tror jag. Så jag kommer somna gott ikväll, förmodligen väldigt tidigt. Innan jag somnar ska jag försöka äta våfflor och spela skip-bo med malin och emma. Det är tydligen house-party här ikväll men de lär ju bli ganska misslyckat. Känns inte som om så många är på. Förutom Anton, haha. Själv ska man ju jobba imorn plus att det är sommartid imorn så jag kommer få gå upp hur tidigt som helst.
Just nu är jag toksugen på allt, huvudvärk och lågt blodsocker. Så dricker vatten ocg äter lite russin. Har bestämt mig för att inte äta godis eller göra slut på några pengar idag, förhoppningsvis inte imorn heller. Så måste komma ihåg russin till jobbet.
Har gjort en överrenskommelse med Totte, vi ska komma på tio saker var som vi aldrig gjort men vill lära oss, sen är det bara att börja bocka av. Har en känsla av att jag kanske inte kommer komma på tio saker. Men får jobba på de, kanske ta lite hjälp av fantasifulla kläppen-bor.
Kvällen igår blev ganska misslyckad, Bengtzing var sjuk och Bygget fullt av medelålders människor. Gick till max ganska tidigt innan det blev taxi hem. Eftersom jag var ledig idag hade jag verkligen bestämt mig för att vara med på efterfesten men när jag kom in på mitt rum för att hänga av mig jackan kom jag fram till att det skulle vara skönare att sova, så jag låste dörren och kröp till kojs. Nu ska jag leta efter Emma. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0