God morgon Sverige

Vaknade i Örebro, va på toa i Hallsberg och nu sitter jag och äter frukost i Skövde. Road-trip på hög nivå, eller snarare train-trip. Nu rullar vi vidare, ska bli spännande och se vart vi hamnar härnäst. Är i alla fall tjugo minuter sen, men det kunde varit värre. Pillar lite på min jack-matchande-mössa som jag gjorde för några veckor sedan, men blev missnöjd, repade upp och sen blev den aldrig klar. Men har en och en halv timme på mig nu så det ska vi nog fixa. Har tappat bort min bruna mössa så behövde plötsligt den randiga väldigt mycket. Sen ska jag göra klart Tottes stickade. Sen får jag köpa mer garn=). Planerar en till Karin. Som jag ska träffa idag! Jippie jippie! Så illa härligt. Nu tar snart batteriet slut så nu ska jag virka vidare. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0