Internet-caféande och plugg

Sitter och internet-caféar på Malins rum. Äter kakorna hon bakade idag. Just nu håller Anton på att impulsköpa en radiostyrd helikopter på www.coolstuff.se, det är rea. Jag försöker skriva en sammanfattning till Tottes etikarbete men jag har inte riktigt koll på vad en sammanfattning ska innehålla så det går inte så bra. Det är söndag kväll och jag har jobbat - inte rätt dag för pluggning. Inte för att jag fick anstränga mig överdrivet mycke på jobbet. Va där och hängde och väntade på inbokningar hela dagen - fick en lektion på eftermiddagen till slut. Men fick lön för att och det var söndag vilket betyder åtta timmars OB, härligt. Nu lyssnar vi på Botten Anna. Härligt. Nu ska Anton köpa en Dinosaur Plant, den klarar sig 50 år utan vatten. Häftigt. Bokade hembiljett till helgen och pratade lite med pappa. Han verkade inte alltför nöjd med att jag bara skulle stanna i götet en dag. Verkar inte förstå att trippen hem bara är en bonus för att jag vill träffa Kanin och kolla på gravstenen. Annars hade jag åkt direkt till Malmö. Men men. Det är så det kan gå. Han kommer ju hit v13. Bror verkade i alla fall fatta vinkeln. Har man haft långdistansare så har man. Då fattar man. Nu har Anton faktiskt skickat iväg någon beställning så de verkade vara på allvar de där med impulsköp. De kanske man skulle göra lite oftare. Pigga upp vardagen med paket som man inte riktigt vet vad dom innehåller och varför man köpt de=). Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0