Namnsdag, oväntat besök och härlig morgon

Idag vaknade jag på bästa tänkbara sätt så jag känner mig tvungen att berätta de. Vaknade tre minuter innan klockan skulle ringa. Sen gick winnerbäck igång å jag va inte ett dugg trött. Satte på lite musik, fick sms av Tina som grattade på namnsdagen, hade helt glömt bort att de va idag, men tydligen=). När jag kom ut för å käka frukost hittades tre okända pojkar i varsin soffa i vardagsrummet. Dom måste vara väldigt trötta (fulla) för ingen har vaknat och det är ganska mycke liv runt omkring.
Gårdagens kvällsskidåkning gick bra. Jenny tog lite bilder som jag ska försöka få tag på så dom kan hamna här. Totte har ju tagit hem vinstkamerna och systemen kändes lite överdriven att ta med ut i backen. Åt pasta med pesto när jag kom hem, sen march i säng=). Så nu är jag utvilad.
Ska skynda hem från jobbet idag. Duscha, äta och in till byn. För idag ska jag, Olle, Blondie och Christian till Åre Design och Choklad för å se Magnus Betnér. Smarrens. Nu ska jag fetta in min vantar innan jag beger mig till jobbet. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Amina

hahah va?Vad händer på tisdag:D

2008-03-06 @ 09:40:34
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Bror

Grattis sys

2008-03-06 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0