en arbetslös morgon

Har just avverkat tidningen till dagens frukost som avslutades med ostkaka, jag måste verkligen börja ta upp springandet igen, hur ont blåsorna än gör.. Läste vädret igår och då slog dom fast att det skulle regna tors fre lör sön mån (längre än så sträckte sig inte prognosen) i lilla platta skåne. Men jag har fått bönesvar så nu ska det bara regna på söndag istället. Inte mig emot.
Däremot fanns det inte några sista minuten biljetter kvar till imorgon, inte på hela dagen, så jag är lite arg. Istället får jag åka på vanlig biljett vilket kostar 331 (!) riksdaler. Så dyrt får det inte bli i fortsättningen, då spricker min budget.
Egentligen hade jag tänkt att åtminstone vara påväg ner till stan vid det här laget, men icke, jag har en förmåga att alltid vara tidsoptimist. Men det har inte börjat regna än iaf (men jag tänker inte chansa så det blir vagn till stan) vilket gör mig lite gladare. Så nu ska jag springa och göra klart mig innan jag slänger mig ner till hållplatsen. Adjö
Förresten, idag fick jag världens härligaste mail av amina... oooh! jag blev så glad så egentligen borde det inte göra något om det regnar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0