grekland here we come!

Skulle egentligen till Grekland med tvillingarna nästa vecka men dom fick förhinder så nu ska jag och Malin dit istället, ska bli grymme. Bara ligga på stranden hela dagarna, målet med resan är att göra slut på så lite pengar som möjligt, mer eller mindre. Haha, har inte direkt något emot det, lyxresor i all ära men när det blir en sport att göra slut på lite pengar, då är det riktigt roligt=). Totte du och jag får lyxa till det när vi reser i sommar istället.

image226


Idag är jag lite besviken på vädret för det är lite moln ivägen. På schemat framöver står att hänga en tvätt, starta en ny, cykla mig ner till stan för ett ärende, hem igen, valla skidor och sen ringer nog Emelie så skulle vi ses lite. Inte helt fel.

image227


Löpningen igår gick bra, jag lyckades springa 1,5 km utan att stanna och är mycket stolt över det, sen fick jag gå 500 m innan jag kunde springa den sista halvkilometern, har dock ingen aning om hur lång tid det tog, en liten miss.. Men nu har jag en blåsa på två kvcm på varje fot så det blir nog ingen springning det närmsta tyvärr. Får se om jag kan promenera istället. Har även något som liknar träningsvärk i nedre delen av framsida lår. Känns som ett efter ett jobbigt off-pist-åk.



Pratade med pappa förut, han förstår men är kanske inte alltid riktigt nöjd med alla mina val. Han försöker dölja det men ibland lyser besvikelsen igenom. Förlåt pappa. Men jag har iaf lovat honom att vara hemma på födelsedagen så tänkte nog ha en familjehelg hela den helgen. Ibland är det alldeles för svårt att kombinera familjen med alla drömmar och mål man vill uppfylla. Och så tog han upp körkortet såklart. Jag tycker verkligen det är jobbigt. Känns oöverstigligt...

Jaja, nu blir det sysslor att göra. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0