på väg

jag var av någon underlig anledning nervös inför resan ner till malmö.. kanske mest för att jag inte visste varifrån bussen skulle gå och för att jag inte riktigt litar på bussar lika mycket som tåg. så jag hade gjort mig färdig alldeles för långt i förväg och inte stressat alls men precis när jag skulle gå, men femton minuters marginal (det är hundra meter till hållplatsen), kom jag på att jag glömt tömma kylen. så det fick bli panikdiskning av skålar med gamla rester och äcklig dipp och plötsligt hade jag bara tio minuter kvar så jag fick springa upp till kyrkan efter att ha snott ett paraflax hos mormor. men jag hann, så nu sitter jag här på bussen och det är bara åkrar runtomkring. ganska mysigt med regn nu när jag slipper vara ute. får lite sightsing också för bussen går inte raka vägen=). ännu mysigare ikväll när jag och totte ska på bio=). jag har inte varit på bio sen jag såg morgan pålsson i åre..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller beställ en unik design enligt dina önskemål, för mer info adda mig på msn: [email protected]

2008-05-26 @ 17:07:43
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0