Underbart väder men inne..?

Idag är det precis lika fint och härligt väder som det varit dom senaste dagarna här i skåne. Eftersom jag inte har något vettigt att ha för mig här på dagarna har jag bara legat i hängmattan och plöjt min nya bok. När jag gick upp i morse var jag inställd på att göra samma sak idag, men icke, grannen har nämligen gödslat och ryktet säger mig att det inte går att vara i trädgården då, men eftersom jag inte varit där ute så vet jag ärligt talat inte egentligen..


Igår var jag och Totte i Lund och tittade på Katterevyn, vilken fest! Riktigt roligt och jag var förundrad över hur grymt duktiga alla var, det var som ett riktigt spex och tog mig tillbaka en bit i tiden=). Roligt också att träffa släkten och framför allt Mattias och Therese, de var ett tag sen. Blev bjuden till moster-Eva näst-nästa vecka, mysigt.


Förresten blir det trots allt inget grekland för mig i maj, får ta igen det i sommar istället. Tur för mig att det är så soligt å härligt här hemma istället, gör liksom inte lika mycket då.. Blir ju brun ändå.


Ikväll blir det golf (tror dock inte jag ska följa med på det) och sen vidare till Jockes trädgård för grill och bad. Ska bli roligt även om jag är enda tjejen, men det har jag ju börjat vänja mig vid efter alla år, haha.


Åker hem till Göteborg tis-fred nu i veckan för att vara hemma och plocka lite på mitt rum och vara med familjen och så, kanske kan kika förbi Karin, det var ett tag sen hon var i Åre faktiskt nu och hade varit kul att träffa mia och Sigge, mest sigge men de e bara för att han är hund, haha. Sen åker jag väl tillbaka hit, ska hitta lite qualitytime med Kusin och sen åker jag och Jensa till Torekov. Det är min tvåveckorsplan mer eller mindre. Nu ska jag se till att aktivera mig lite, är rastlös. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0