Klorvatten

Det ar sjukt mycket klor i vattnet har, jag skulle nog allt tippa pa att jag fatt i mig mer klor denna veckan an jag far pa ett helt ar annars. Och da har ajg anda bara druckit filtrerat vatten. I ovrigt har vi haft det sjukt bra. Shoppat for mycket. Gatt for mycket. Haft alldeles for bra vader. Fram till idag nar det ar mulet men det kan man ju leva med eftersom vi ska ta bussen till flygplatsen om en timme. Kan aven tillagga att jag har varit vaken sen tre (nio svensk tid) i morse (av vissa orsaker som ar en annan historia) sa jag kanner att jag ligger bra till for att komma ikapp sverige, borjar ju atta pa onsdag och maste upp sex, suck.

Kommentarer
Postat av: Amina

Hemma än????Hur gick resan?

Pusss!

2008-11-05 @ 05:16:44
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0