tionde i tionde

Mammas födelsedag idag, kalas hos calle och jag+bror står för tårtan. Enligt tradition blir det Triple Chock från S&N, helt underbar chokladmoussetårta och mammas favorit.
Var vid graven med bror innan och det var ritkigt fint. Plockade ett gäng kastanjer och röda löv på vägen, som på mamsens 40års kalas, fast det ju var ett tag sen.

Insåg precis att jag är glad att jag inte sla käka hemma, blir tydligen sushi, inte min favorit. Insikt nr 2: vagnen går om tjugo minuter och jag har inte ens kommit så långt att jag börjat fundera på what to wear. grattis till mig själv.


Produktbild



Kommentarer
Postat av: Amina

herregud tove tove tove, jag åt precis min andra middag mitt i natten, just på grund av att jag hittade sushi i kylen:P



2008-10-11 @ 06:51:12
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0