höst höst höst

Idag har vi en sån där underbar höstdag här i skåne. Om det bara hade varit lä hade jag kunnat ligga i bikini i trädgården, men tror inte riktigt att solen kommer göra mig så mkt brunare (eller mindre blek snarare) såhär i slutet av september så jag passar.

Gårdagen var riktigt härlig! Plankstek på riktigt och bowlingkväll med de sköna fotbollskillarna från Kulladal. Svårt att komma ihåg en kväll som kan toppa det på de senaste faktiskt. Ikväll hoppas jag på bio, helst Patrik 1,5 om jag får välja och imorn ska jag till med till Jägers och satsa femkronor på hästar!

På min ofrivilliga shoppingrunda igår råkade jag köpa Marklunds nya bok: En plats i solen. Jag hade verkligen övertalat mig själv att vänta tills den kom ut i pocket men det tar ju ett år. Och jag var så otroligt nyfiken. Så trots att jag inte gillar storböcker så var jag helt enkelt tvungen att köpa den när jag såg att dom bokreade den på Åhlens för 150 istället för 300 riksdaler. Så nu har jag läst tvåhundra sidor och inte varit självdiciplinerad nog att sticka. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Nu tänkte jag försökta flytta ut i den soliga trädgården och fortsätta läsa min härliga bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0