I stan finns inga döda harar.

Jag kan ju inte direkt säga att jag är bra på det här med att hundvakta. De springer mest iväg till grannen eller käkar upp kattens mat när jag har ansvaret, men jag får ju fortfarande förtroendet så helt kass kan jag inte vara, tolkar jag det som i alla fall. Fast i dag tar nog priset. Det låg en död hare (tror jag, jag har såklart inte vågat gå i närheten) i trädgården. Vilket jag så klart insåg lite för sent. Tittade bort en sekund för länge och vips låg den på stenarna utanför köksdörren istället för längst bort i trädgården. Tack för hjälpen Nemo. Jag blev såklart rädd, äcklad, irriterad och arg så nu ska jag snart gå ut med dogsen till hundgården och åka till stan.
Där finns inga döda harar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0