Lucky day

Dagen började bra. Ruth ringde inte = ledig dag för Tove. Så istället har jag plockat fram en ny bok som åtminstonde har börjat bra och nu sitter jag här och funderar på om jag ska cykla till gymmet trots att regnet (och åskan också för den delen) hänger i luften. När allt kommer omkring är det ändå närmaren en mil att cykla åt varje håll. Inget jag skulle se fram emot om det fick för sig att börja ösregna. Men jag känner att jag måste börja jobba på min självdiciplin lite så det får bli träning om ett tag..

Kommentarer
Postat av: Amina

sota underbara tovetott!hahah de va ju fan, ja har inte svarat pa dina sota kommentarer for ja har laddat upp infor ett laaaangt mail!men sa gang pa gang har hunnit fora och gett mig angest hahah!

Ikvall sa ska ja skriva ordentligt till dig, vill veta allt om hur du har de och hur du mar!



saknar dig i massor!

2008-09-10 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0