Plugga?

Sitter inne på Studera.nu, tillslut kom jag in, det kändes som om man behövde vara professor i atomfysik för att lyckas logga in och bli användare men till slut lyckades jag. Och shit vad jag blev sugen på att plugga igen. Känner verkligen att biologi är min grej. Var inne på Apotekarprogrammet som är det jag har funderat mest över och alla kurser får mig att bli så nyfiken, det sätter sprätt på en massa hjärnceller som jag inte brukar använda här. Och jag bara vill vill vill tillbaka till skolbänken och lära mig en massa nya saker som verkligen intresserar mig. Så sugen efter att få tillbaka prov och känna mig duktig, det är nog mitt serotonin. Jag behöver vara duktig för att må bra. Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0