Riktigt härlig dag!

Idag har jag haft en sjukt rolig dag. Gick upp med tjejerna som skulle till jobbet i morse och var först upp med sittliften, sen brände jag hela förmiddagen på bräda. Jag har blivit så duktig, det är verkligen superkul!

Sen blev det lunch med Malin o Carro innan vi bar det av ut i backen igen på skidor. Vi åkte tre i liften, sjöng barnsånger hela vägen, åkte störtlopp utan stavarna bland pucklarna tills Gunnilliften gick stannade. Då fick vi tolka upp för backen bakom Mats skoter, det var sjukt, han körde tokfort så vi gapskrattade hela vägen och var allmänt fnittriga när vi kom hem. Sadlade om till träningskläder och tog en långpromenad in till byn, handlade på ica och tog bussen hem. I

kväll ska vi kolla på Mamma Mia och sjunga ikapp!

Jag har sjuk träningsvärk..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0