Kör om!

Idag hade jag omkörningslektion. Med tanke på hur dagen började kunde de ju faktiskt ha gått fullständigt åt helvete. Det gjorde de. Nästan.
Vi körde fram och tillbaka till Hunnebo! (Jag var lycklig två gånger á fem minuter. När jag insåg att vi skulle till Hunnebo och när vi körde igenom Hunnebo. Dagens ljuspunkter.) S körde fram och jag körde tillbaka.
Inledde min omkörningskarriär med den direkt olämpliga manövern tre-möte. På enfilig väg utan vägren. Starkt jobbat. Men jag jobbade mig tillbaka på banan och gjorde inte bara missar till slut.

Imorn åker vi omkörningselever i knökfull bil till Stora Holm för att halka omkring där ett tag. Spännande!
Jag skulle köra om men hamna snett, ibland gör man fel, ibland gör man rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0