Sista veckan i Skåne

Efter två veckors frånvaro ska jag ikväll göra comeback i Slappe På Solsidan. Vi inleder med Lipstick Jungel, tätt följt av Ett Herrans Liv som är kvällens höjdpunkt innan vi till slut ser andra halvan av förra veckans Allsång på Skansen. Någon gång under kvällen kommer jag även att försöka tjata mig till att vi ska se 2½ Men men misslyckas och när Malaco Truly-reklamen kommer måste man fråga "är det någon som har provat dom där?". Det är vår måndagskväll i ett nötskal, ett väldigt stort skal.

Imorn kommer Bror och Nea hit. Supermysigt. Om det blir som det ska cyklar vi till Dagshög och äter kall pizza på kvällen men jag har en stark känsla av att det trots alla solskensrapporter kommer att regna och istället bli Kräftskiva. Vi får helt enkelt se.

Bara några dagar kvar i Torekov. Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0